Mot staden ~

"Birth of a Legend" - Threadless.com - Best t-shirts in the world

Nu ska jag strax börja gå in mot staden för att hämta min bil.
Dock ska jag inte hämta den förrän klockan 16, men det tar ett tag att gå in..
Speciellt nu när jag är förkyld också. haha

Det börjar dock mörkna nu, och jag är mörkrädd. Så vi får väl se hur detta slutar..



Erika

Hoppas det gick bra trots allt :)

emelie andersson

det går säkert bra, men jag är också mörkrädd så jag känner igen känslan ;)

sv: ja jag håller med, kan inte fatta att det är mindre än en vecka kvar :)

Anonym

Sv: ja super taggad :D

Linn

usch de är inge vidare att gå i mörker :S hoppas de gick bra iaf!

bexollila

ja visst var de massa snyggt vill ha allt hehe

Beatrice Jakobsson - Julkalender

Sv: Hej, vad roligt att du är med och tävlar i min julkalender, önskar dig lycka till och hoppas du får en bra kväll! :)

Beatrice Jakobsson - Julkalender

Sv: Tack så mycket :)

Ida

Åh, hoppas det gick bra!

Svar: Det önskar jag med faktiskt!

amanda

Det kommer nog gå bra! Skönt att få tillbaka bilen :)

Anna

Hoppas du kom iväg ordentligt!

Boel

Hoppas det går bra!
Krya på dig! <3

Sv: Tack :)

miningalinn

Jag är också mörkrädd!:(

Sarah

De blir ju mörkt så himla fort nu :/

Sandra Lundin

Haha ÄLSKAR bilden!

Elin

Hoppas det gick bra att gå och att du blir kvitt förkylningen snart :)

Emmy Lam

Naw så söt bild!

sv;
Härligt att det uppskattades! :D

Julia

haha söt bild :)

natalia

Hoppas du haft en bra dag <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: