Vila i Frid, Dianthus ♥

♥ 2012-05-25 • 2014-12-27

Min allra finaste lilla plutt, hoppas du har det bra uppe i hamsterhimlen.
Ät så många maskar du bara kan, så mycket solrosfrön du bara orkar och
så många grönsaker att du aldrig mer vill se dem.

Jag älskar dig så sjukt mycket.

Hälsa till Shima & Kokos, Mimmi & Luna, Aragorn & Sauron.
Det är så sjukt tomt här utan er.
Jag älskar er, ta nu hand om varandra



Linn

tragiskt...<3<3

Anna

Lillen då. Vad tråkigt!

♀ THE REVOLT ♀

Beklagar verkligen!<3

♀ THE REVOLT ♀

Beklagar verkligen!<3

♀ THE REVOLT ♀

Kom min kommentar? o.o

Mamsen

Vila i frid sötaste Dianthus.
Han kommer att lämna ett STORT tomrum här hemma den lille charmören :) men han har det toppen där han är nu med alla kompisarna och framför allt så kan äta så mycket han vill nu ;)
Puss & kram gumman min, älskar dig!





amanda

Åh nej vad tråkigt, vila i frid :(

Maria

åh styrkekramar!

sv; i Milano. De hade två döttrar sex och åtta år så jag hade mycket fritid. gick med barnen till skolan halv nio och sen hämtade jag dem halv fem och så var jag med barnen tills föräldrarna kom hem mellan 18 - 19. :)

Elin

Åh, nej.. Alltid lika tråkigt.. :( Beklagar, kram <3

Sanna Preifelt

Gud vad söt. Jag beklagar sorgen :(

Amanda Jona [SPONTAN]

Nej vad tråkigt att höra, beklagar sorgen! Kram! <3

Emmy Lam

Åh :( Vila i frid! <3

linahh

rest in peace betufiul<3

Julia Müller-Sandvik

åh, beklagar, mina hamstrar Totte och Heman hälsar från hamsterhimlen också!

Sarah

Va tråkigt :(

Julia

vad tråkigt :/

Tea

<3<3

Jenny Karlsson

tack! :)

Jenny Karlsson

tack! :)

jonna

Tack!
Åh det är alltid tråkigt när djuren går bort. Man vill ju ha dom föralltid!

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ååå vad söt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: