Dagisdax ~

Godmorgon! Här startade dagen för ungefär en timme sedan. Har precis gjort mig i ordning och fått på mig lite kläder. Ska följa med mamma till hennes jobb idag, förskola/dagis/younameit. Har ändå inget bättre för mig på dagarna än att ligga i sängen och pilla mig i naveln typ. Är hemma runt halv sju ikväll då mamma stänger, buhu! haha
 
Vad ska ni göra idag? :)



mot plus

tack så mkt! =)
hahaha nice pic:D

Linnéa

Eller vad brukar man säga: "ta en banan och va' gla' " :p

Agnes Eriksson

sv: haha eller huur! kram

Amanda

Lät som en bra dag! :)

Michelle

Härlig bild hahaha.. jag ska plugga under dagen och mot kvällen blir det middag och troligtvis bio med pojkvännen! :)

malin

så söt bild haha!

-åh tack! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Får du några pengar för att vara med eller gör du det "frivilligt"?

josefine

Gillar bilden! Jag och pojkvännen ska ut och äta ikväll på restaurang :)

natalia

Svar: Haha ja men det är bara kul när man bor med knäppisar ;D

Hoppas du får en fin dag idag <3
Jag ska inte göra nått speciellt idag..

emelie andersson

sv: tack för frågorna :)

hoppas du får en fin alla hjärtans dag! :)

Boel

Bäst bild :D

Sv: Tackar ;)

Amanda

Hahha vilken rolig bild!

Hanna

Idag hade jag lektion till lunch och på kvällen ska min pojkvän och jag äta hämtmat och se film :)
Sv: Ja, super gulligt! :D

Julia

söt bild :)

Emma Broberg

nej vilken gullig bild! ha en mysig helg, kram. <3

Patricia Karlsson

Glad alla hjärtans dag! =) Hoppas du har en toppen dag. Delar med mig av en liten HUNK på bloggen idag dagen till ära! MISSA INTE lite ögongodis!

<3<3<3

Amanda [SPONTAN]

Haha, underbar bild!

frida

fin blogg!! kika gärna in hos mig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: