Lina ~

 
Ska skjutsa mamma och Morgan till Vara snart, de ska se mustasch och jag ska vara deras chaufför.
Medans dem kollar på mustasch ska jag träffa min kära vän Lina en sväng, dock blir det ju inte sålänge, men en liten stund är bättre än ingen stund alls :)
 
Imorgon är det tatueringsmässa i Trollhättan som gäller, inte för att jag ska tatuera mig men han som tatuerade mig senast är där så tänkte att jag skulle försöka prata en snabbis med honom eftersom jag skulle behöva fylla i några linjer och så. Ska se lite vad han säger. :) Jag är dock sugen på en till sugar skull men eftersom hon jag vill göra den hos är sjukskriven på obestämt framtid så får den vänta ihop med alla andra tatueringar som jag vill göra då detta är den som jag har bestämt mig för att göra härnäst.
 
Har ni några tatueringar? :)
 



Alice

sv: bra här med!
planer för ikväll?

jennifer

sv: jaa verkligen! :)

Nathalie Tegelstam

Jag har en tatuering :) hihi kram

ANGELICA - FITNESS

Nix har ingen tatuering ;)

natalia

Åhh jag vill tacka dig för frågan/orna du ställt!
Blir så himla glad när folk förstår att man vill ha frågor. Så tack så mycket och ha en underbar kväll <3

natalia

inga tatueringar men sjukt intresserad av de, as snyggt!! Så för mig kommer det bli många i framtiden ;D

emelie andersson

- jag har tre tatueringar!

natalia

Nu är Del 1 av frågestunden uppe på bloggen och imorgon klockan nio på morgonen kommer Del 2 och någon tid framöver kommer Del 3 :)
Kram

Hanna

Hoppas du fått en bra fredag! :)
SV: Tack! :D

Alice

sv: oj då, trodde det var den 30 idag då det är den första imorgon ^^ehheh
jag ska bara packa ikväll ^^

mot plus

aa jag har 5 eller 6 tatueringar hehe..håller inte riktigt koll längre märker jag nu ^^

MALIN

jag har inga! lär nog aldrig skaffa någon heller :)

kika gärna in min tävling där du kan vinna en goodiebag från sminkmärket elf :)

Anita

Fina bilder, har ingen tatuering :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: