017 ~

017. Tipsa om vad du vill som har med film att göra.

Yeeee




Annie Johanzzon

sv: hehe ja^^ Tog ju med mig ett helt lager hem från thailand när jag va där ^^ Kostar ju typ bara 2 kr där ;)

Johanna - A dream as a model ♥

haha bra text! :)

LIENE

Gillar texten :) och bilden i sig. Älskar dem här rymdbakgrunden.

sv: Kanske det är trevligare om det är varmare rumstemperatur när man duschar, men även då är man blöt, haha.
Visst är vår prioritering som den inte borde vara.

En plats i solen

Bra tips! :)

Javisst är bikinin snygg :)

Linnéa

Så bra :)

Ja, jag diggar verkligen dom leggingsen <3

paulina

haha älskar timon å pumba ;)

Amanda

Bra bild:)

Ali hajizadeh

riktigt bra blogg,kommer fortsätta läsa den!:)

love it:D

linda

så bra!

Ronja

Lejonkungen <3

Mia Forsberg

Jo det blir mest troligt den rosa tror jag :) Jag vill köra vit inredning med detaljer som ljuslyktor, handdukar, servetter, kuddar och sånt i färg så då tror jag det passar bra med rosa :)

Hanna

Fint :)
SV: Tack! :)

Matilda

Sv:haha, tycker själv att de är grymt mäktiga!

Julia Svensson

sv: Ja jag har haft en superbra dag! Hur mår dudå?♥ Kram

Moa Persson

Hakuna Matata är typ det bästa ordet, haha! :)

sv: Tack! :))

Viktoria Eriksson

såå bra citat/bild! ^^ kram finis <3

Emelie

Ååh, kärlek till lejonkungen ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: