~

 
Hej! Hoppas ni har haft en bra helg!
Jag har haft fullt upp i helgen, skrivit tenta, tränat och bara tagit det lugnt efter allt pluggande.
Min pappa fyllde även år igår, så jag var hos honom ett par timmar för att fira & så.

Men nu är det en ny vecka med nya tag!
Idag har jag inte gjort särskilt mycket, pratat en sväng med min moster och så.
Senare blir det ett besök på gymmet, skönt ju!
 
Vad ska ni göra idag?



Michaela

Eller hur! Saknar dig :*

Emilia Sjödin

Hej! Just nu har jag en bloggtorka tråkigt nog. Har du något tips på vad man kan blogga om? Vad skulle du vilja läsa? Mer bilder eller mer inlägg om att det är viktigt att må bra, vara sig själv? Jag behöver hjälp. Hoppas du har haft en bra dag, kram :)

B E A T R I C E

Superfin bild:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

jennifer

sv: jaa super goda! :D

åh älskar födelsedagar när någon nära/man själv fyller år.. hela dagen blir så speciell på något sätt!:)

Karin Lygnersjö

Sv: Ja det är ju så sant också! Väldigt tråkigt att det ska behöva tänkas så mycket för att lita på en annan människa bara :/

Paulina

Fin bild :)

Michelle

För min del ska det bli filmmys! :)

julia

fin bild :)

Boel

Hoppas det gick bra på gymmet :)

Sv: Ja, gud vad konstigt det skulle vara utan musik.. Så tyst, haha!

BYSMJ +

härligt med träning!

amanda

fin bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: