Serietips ~


 
 
Eftersom många serier drar igång nu efter ett serieuppehåll så tänkte jag att det blir perfekt att dela med mig av de serier som jag följer just nu!
Följer ni några bra serier?



a g n e s

- ja :D
jag gillar också responsen ^^
har du en bra kväll? x

kram

- Caroline

sv; tack så jätte mycket!

V I L M A L A ♔

PLL är så jävla grymt ♥ kram

amanda

tvd är bäst av de där :)

Susanna Maria J

Bra serier! Älskar the originals!!! :)

Lisa Radojewska

sv; så lite så!
OMG awkward är så bra! håller oxå på med den och TVD, men är The originals en serie? :D

Kram

Lisa Radojewska

sv; så lite så!
OMG awkward är så bra! håller oxå på med den och TVD, men är The originals en serie? :D

Kram

lina

bra tips:)

Michaela

SV: :*

Johanna - A dream as a model ♥

Kul med tips! :D

Boel

Bra serier :D

Sv: Jag höll på att skriva MATTtips förut hahahah!

- Åh härligt! Ett väldigt bra inlägg :D

natalia

Åhh alla tipsar om massa bra srier men hinner aldrig titta ju ;(

Ping Lowhngren

Oh själv har jag börjat kolla på the originals gillar det nästan bättre än the vampier diaries ;O

Nathalie

Älskar verkligen Awkward, bästa serien ju! :)

Alice

Pll är ju helt klart bästa serien!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Har bara sett PLL och The vampire diaries utav de där. Men jag brukar titta på The Mentalist, House och The Big Bang Theory. Men gillar även The OC, One Tree Hill, Lost, PLL och Pokemon. Finns säker fler också :)

LORISSA LOVEBOMB

Det var då himla många serier :D Hur du får något jobb gjort är bortom mitt förstånd :D

sv: haha, jag har också ett minne som en guldfisk >.<

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

bra tips .:) följer tyvärr inga serier

♫♪ sandra - en musikblogg

av dom du listat så kollar jag bara på switched at birth :)

Ping Lowhngren

- Jasså hahaha själv tycker jag mer om The Originals än The Vampier Diaries :')

Beatrice Johansson

PLL måste nog vara min favorit:)

sv: tack så mycket:) Kramisar♥

ida foto. ♛

åh följer massor, favoriterna är helt klart TW (teen wolf) och TVD då :''''')))))))))))))))))) om du ser i mina senaste inlägg så ser du dampet om TW haha! och scallison och stelena for ever asså akfnaskjdnajksdn världens bästa :') och tyler och paul ofc, mina män <3
sen följer jag the originals, pll, awkward, ravenswood, twisted, arrow, 90210 och gg! några andra t.ex house, ghost whisperer och sex and the city har jag oxå sätt fast de går inte heller längre, men ser dem oxå! gg går inte heller längre men ja du fattar haha :'D ska även börja kolla på the carrie diaries (älskar sex and the city hehe) och massa fler, har inte riktigt bestämt mig, har egentligen inte tid, men skit samma haha! ;)

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Vad roligt med tips på bra serier! :)

agnesandersson

Åh, SAB är så himla bra!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: