Sponsrat inlägg: Bubbleroom

Jag tycker att det är roligt att handla på nätet, oftast hittar man mer än man hittar i affären. En sida på nätet som jag tycker är bra är Bubbleroom, de har fina kläder och bra storlekar! Det är många sidor på nätet som har dom vanliga storlekarna, som t.ex. xs-xl eller 36-44, men bubbleroom har storlekar från xxs-xl och från 32 ända upp till 54, vilket betyder att alla kan hitta något fint att ha på sig här!

Något jag brukar kika in när jag går in på Bubbleroom är deras ”avdelning” med träningskläder. Jag vet inte hur många gånger jag har varit inne och kikat där, då dom har massor av fina träningskläder. Jag har länge varit på jakt efter bra träningslinnen och jag har hittat en hel del fina här inne.

Bubbleroom / H Träningstopp Blå Bubbleroom.seBubbleroom / H Linne Vit/Mönstrad Bubbleroom.seBubbleroom / H Linne Aqua/Mönstrad Bubbleroom.se

Men Bubbleroom har självklart inte bara träningskläder, dom har allt från fina festklänningar till skor, smycken och väskor. Har du ännu inte varit inne och kikat här, så tycker jag att du ska ge dom en chans. Klicka här för att komma till deras hemsida!




Marlene S.R

bubbleroom har så mycket fint!:D

- tack så mycket!

Boel

Snygga saker :)

Sv: Ja, men visst är det så :)

Johanna - A dream as a model ♥

den hemsidan har mycket fint! :)

Nicolina

Sv. Jo, klart det ska vara snööö på vintern :D

Hanna

jadå det är väll okej, fast vart missnöjd med alla bilderna typ :(

Emelie

Snygga grejer! :)
sv: jadå det var jättekul - bortsett från att bortalaget vann haha :/

Emelie

Snygga grejer! :)
sv: jadå det var jättekul - bortsett från att bortalaget vann haha :/

Tuuli Elmgren

Sv; :D

Linnea

Svar: Nej faktiskt inte! Jag har bara tagit det lugnt och sedan jobbat en liten stund! :)
Hoppas att du haft en toppen helg och att du får en bra start på veckan imorgon! Några planer?
Kram! ♥

bex

Ja, Anna vann 100kr men jag vann ingenting :p

bex

Ja men precis !

Moa Persson

De första linnet var ju super snyggt! :)

sv: ja, Visst är de härliga djur :)

Cajsa Lindahl

hehe ja! :D har börjat leka lite med hur man sätter fast och så men jag är inte så duktig..xD hehehe..hoppas att jag är bra på det tills på lördag. många som vill se hur det ser ut på..xD annars får min syrra göra det på mig så får jag fota. :P

mycket snyggt!:D

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; hihi ja visst är hon gullig? :D ♥

En plats i solen

Snygga linnen! :)

Ja jag hoppas med få tillbaka min telefon snabbt

V I L M A L A ♔

tack för tipset! :)
sv; du är allt bra du med :D

LIENE

Gillar de två till höger :)

Åsa

Sv: Tack!!
Kram

emma

SV; Jo på fredag kommer han hem i två dagar :) Skönt!

Josefine Johansson

Älskar de 2 sista! Bubbleroom är najz!

Linnéa Alpsten

Linnet i mitten var galet snyggt! :D

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Mycket fina kläder! :)

ANGELICA - Hälsosamt

snygga träningskläder :D

Boel

Sv: Ja :D
Allt bra idag?

Michelle

Snygga toppar! Åh, vill ha sommar!! :(

Lilly

Bra tips! :)

♡ Hanna Andersson ♡

Massa fina saker!

SV: Tack så mycket :)
Kram

Viktoria Eriksson

så snygga! :)<3

Kajsa

Snyggt! :)

julia

så fina :)

Cissi Larsson

Snygga saker! :)

Passa på att vara med i min tävling om att bli publicerad i en vecka på min blogg! Regler finns på min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: