Go in a ufo ~

 
Godmorgon! Startade dagen med en lång och skön dusch så nu är jag som en ny människa.
Idag har jag inga större planer; ska städa, skicka brev och lite sånt. Alltså inget märkvärdigt.

Vad ska ni göra idag? :)
 
Teenager PostHahahaha😏



mot plus

det var riktigt gott hehe =) ha en fin dag!

Josefine

Älskar teenager poster!

amanda

sv: tack så mycket! :D haft en bra helg?

irma frisör och makeupartist!

Hej!
Jag vill meddela att bloggen nu läggs ner men övergår till min facebook-sida där ni kan fortsätta följa mina arbeten som frisör och make up artist! Före och efterbilder, produkt rekomendationer samt andra tips och råd kommer att komma upp!
Välkommen att gilla sidan!
https://www.facebook.com/pages/Irma-Granbom-Fris%C3%B6r-Make-Up-Artist/791952500833157?fref=ts

LIENE

sv: Absolut :D

Usch. Skulle aldrig sätta min fot i ett UFO.

Karin Lygnersjö

Hahaha jag älskar bilderna längst ner :D

Ida ☯ the sky under the sea

Sista teenager-posten är så himla bra!

Skönt att få det städat. Jag ska ta en promenad och se på gratisbio :)

Erika

Lät som en bra dag :) Själv har jag bara jobbat.

Michelle

Jag har tråkplugg.. bläää! :/

julia

älskar sånadär teenager posts:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: