Resor ~

 
069. Brukar du köpa souvenirer?
Ja det gör jag på ett eller annat sätt, köper dock inte så mycket typiska souvenirer
utan kanske små saker som påminner mig om stället jag har besökt.

Alltså, jag köper inte saker som det tillexempel står Naxos/Side/Alanya/younameit på, utan kanske en lite fickspegel eller någon liten väska eller något sånt. Jag brukar alltid ta med mig snäckor hem också, det är fint! :)
 
 
070. Charter eller resa på egen hand?
Åh, både och.
Ska jag iväg för att sola och bada så är det Charter som när vi åkte till Turkiet och Grekland och så.
Men när jag åkte till Polen och England så reste jag på egen hand.
Så ja, det är verkligen både och beroende på vart man ska och vad man vill ha ut av resan (:



Johanna

Så himla härlig bild! Vart är den tagen?

Linnea

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Hoppas att du haft en bra vecka hittills!
Kram!
//Ledsen för sent svar//


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: