Födelsedagshelgen ~

 
Hej! Tack så hemskt mycket för alla gratulationer!! Ni är för underbara!
Jag har knappt haft en minut över till bloggen i helgen, i fredags så stod jag i köket och bakade inför lördagens festligheter och hela lördagen gick åt till att förbereda och sen hålla i kalaset. Tänkte visa lite senare vad jag fått i present, men jag orkar inte lägga in några bilder i datorn just nu. (Latmask nummer ett).

Idag har jag jobbat 12-17 och imorgon är det 6:30-15:30 som gäller.
Så jag ska snart gå och lägga mig har jag tänkt.

Vad har ni gjort i helgen? :)



Selina

Hoppas du får en fin tisdag <3

carolines ♥

Haha underbar bild! Hoppas du får en fin dag ♥ Kram

Patricia

Grattis i efterskott:D

milina.blogg.se

Jag fyllde år i måndags så i helgen bakades det massor :)

milina.blogg.se

Jag fyllde år i måndags så i helgen bakades det massor :)

Ida ☯ the sky under the sea

Klart man har fullt upp då man fyller jämnt ;)

Ida Lindborg ♡

gud så roligt med födelsedag, grattis i efterskott!

Sv. Tack snälla! :D

Sandra Lundin

Ska bli spännande att se sen vad du fick :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: