Hur svårt ska det vara?

Hej! Ligger just nu i sängen, efter att ha sovit i ungefär 4 timmar.
Innan mamma kom hem med alvedon och ipren så trodde jag att slutet var nära. Hade så sjukt ont i örat och kunde knappt svälja. Men nu, efter att ha tagit massa tabletter, så mår jag bättre.

Dock efter att ha googlat lite och pratat med mamma, så ser det mer ut som att det är scharlakansfeber jag har. Det enda jag inte har, det är utslagen. Eller ja, jag har inte sett några iallafall. Så jag får väl ringa ner till vårdcentralen imorgon igen.. Nämde ju för läkaren att vi haft scharlakansfeber på ett av ställena jag har varit på, men det brydde hon sig inte om. Så då får jag väl vara en jobbig patient som ringer stup i kvarten.



My Fredblad

Usch fyfan vad jobigt! Men hur känner du dig nu, fortfarande lika nedstämd<? :(

emelie andersson

sv: ja det är ju så fint :D

emelie andersson

sv: ja gör det :D

zeb

uh det låter inte alls bra. tycker verkligen det låter som en bra ide att ringa vårdcentralen igen, hoppas det löser sig och att du mår bättre snart

Ronja

Krya på dig!!

Ida - Hon som föddes med LKG

Hoppas du mår bättre snart!

KassandraPalma

usch så hemskt! brukar också tänka att "min tid är inne" då jag ligger och har riktigt ont väldigt länge

Tess

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Life of Johanna

usch stackare!

Ronja

Oj nej, så hemskt! Krya krya krya! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: