Jag vill bli frisk! ~

.

Godmorgon! Blev inget jobb för min del idag, då jag fortfarande har ont i halsen och i örat. Fick sån huvudvärk igår så jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen.. Nu vill jag bara bli frisk! Är det för mycket begärt?!

Jag ska snart åka in till stan och hämta Robin, min styvbror. Ska även passa på att posta några brev.
Annars händer nog inte så mycket idag heller, men det är väl alltid lika kul att läsa om?

Vad ska ni göra idag?



Madeliene

- Krya på dig <3

MALIN

Åh vilken underbar bild! Tråkigt att du är sjuk, krya på dig :)

Madeliene

sv: ja verkligen! :) kram

Alina

sv: Tack!

Julia

krya! :)

CECILIA

krya på dig! :)

Emma

Man ska gå runt och knacka dörr i olika delar i Stockholm och så är man i grupper på 3-5 stycken och ska fråga om folk vill bli faddrar och så :)

Kelly

Krya på dig <3

Erika

Hoppas det blir bra med dig snart!

Jossan

Tack så mycket! :)

Catrine

hoppas du blir bättre snart, krya på dig :)

Catrine

hoppas du blir bättre snart, krya på dig :)

Pauline

hahah åh så bra utklädnad!

Linda

så sött :)

sandra

Åh vilken härlig bild! Älskar din header:) kram

Johanna

Söt bild ;) hahah

zeb

Haha vilken rolig bild :) hoppas du mår bättre snart!

Life of Johanna

krya på dig!

söt liten bild


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: