Mascara ~

 
hehehehe, tror ni att jag behöver köpa mascara någon mer gång i mitt liv eller? Använder typ inte ens en på ett år, och här är tolv stycken + en i badrummet med tandborsten. Får ju dessutom mascaror med jämna mellanrum i glossyboxen också, av de 5 boxar jag fått så har jag fått med 3 mascaror. Känns bra det här! Dock är inte någon av de tre Lumene-mascarorna öppnade. Men resten är nog öppnade, tror jag.

Har ni mycket mascaror?



Kajsa-Stina

Men vilken dröm att ha så många olika mascaror att välja bland :D Jag har några fåtal men inte så många hehe!

sv: Men det var ju ett jättebra upplägg och kursdeltagande att själv få sminka sitt ena öga för att se vad man lärt sig liksom!

natalia

Jag har några stycken men använder bara en, vad är det för glossybox du brukar få!

milina.blogg.se

jag har jättemånga haha, men använder bara 1

Josephine - Living in London

Många mascaror är! :) Jag har 2 st, men från samma märke. Brukade ha en massa olika men det slutade alltid med att jag fick kasta flera av dom hela tiden, så nu har jag hittat en ny favorit som jag har använt mig av i snart 3 år :)

Catrine

oj va många haha :D har bara en jag :P

Alice

Jag har några fler än dig och har gett mig själv "köpa fler mascaror förbud". Kommer ju inte använda upp alla ^^

♀ THE REVOLT ♀

Det var många :o haha jag har bara en xD

Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Haha, jag äger bara en :D

Henrietta Nylund ♥

Åh vad många! Håller mig alltid bara till en! :D

Life of Johanna

Haha du klarar dig nog ett tag :)

När fyller du år?

Jag tycker det är tråkigt och packa, roligare och packa upp haha :)

Anonym

Sv: tack så mkt :D

KassandraPalma

jag hade massor av mascaror förr men hörde att man inte ska ha de allt för länge

✝ Alyssa ✝

Hahah åh! Jag tycker jag kan få en för min är snart slut och jag har inte råd att köpa ny ;_;

Linn

ojoj de där är klarar du dig ett bra tag på! Själv har jag väldigt många men de är tomma^^

Thea

Oj vad många men det är väl bra!
Kolla gärna in på min blogg med foton på allt från åsnor till Paris :)
//Thea

linnea

åhh då kan du ju ge mig några, hehe :D
jag köper en ungefär var tredje till var fjärde månad typ. för då är den jag köpte innan slut! så jag köper helt enkelt en ny när det gamla är slut, så har alltid bara en hemma :)

zeb

Men det är ju alltid trevligt att ha en massa olika :)

amanda

så synd att mascaror torkar bara :(

Isabella Huynh

Oj vad många, jag har typ 4 :) haha och de tycker jag är många

moniki.blogg.se

Ja! verkligen :)

Sandra

haha lite mascaror ;) Har tre stycken just nu men är egentligen bara den från dior som jag gillar och det gör jag mest på grund av borsten så när själva kletet är slut stoppar jag i borsten i en ny mascara ;)

natalia

Svar: Vet du inte :O
Jag har köpt mina själv :)

carolines

Oj vad många mascaror! Synd att dom inte håller så länge att man inte har tid att använda alla :/ Vilken är din favorit? :)

Linnea

Ja, jag funderar på att unna mig den bikerjackan, en tidig julklapp till mig själv <3

linah

oj va mycke;D äger typ..2


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: