Naglar part 1 ~

 
Tumblr DizzyNails
Best Nail Polish | Womens Max - http://womensmax.com/best-nail-polish Daisy
disasterology Glitterland.
(1) Tumblr ღI love pinkღ | via Facebook



THE REVOLT

Gillar att du visar korta naglar med ^^ Jag föredrar att ha korta än långa x)

Natalie Salazar

ååh tack söta du va rörd jag blir :) hur mår du?
gud så fina naglar åååh underbart vill ha! :D

pernilla

fint med nageldekoration och förlängning :) snygg vardagsdetal och man känner sig så himla fin med nya nails :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Du råkar inte veta något bra nagellack med typ "spegeleffekt" (eller hur man ska förklara det), alltså det silvriga nagellacket på topparna på bilden längst ner till vänster :) Det är ju så stört läckert!

Catrine

tycker det är så fint med en massa glitter på naglarna, piggar upp nu :)

S A R A

så fina!

Malin Lindgren

Härlig nagelinspiration! Har nog lagt upp nån av dom bilderna på mitt nagelinstagram konto, fashionnail haha. :)

Anonym

Vilka härliga naglar :)





MALIN

Vilka härliga naglar :)

milina.blogg.se

fint! :)

frida christina

Så mycket snyggt!

Nelly

Härlig inspiration ^^

Hanna

Vad fina naglar :)

Julia

snygga :)!

Linda

va snyggt!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Massa fina där!

Beatrice Johansson

Så snyggt!:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Flisan

sv: jaha usch krya!

snygga :D

Linn

åh vilka snygga!! gillade mest dom som var svarta med en guldnagel!:D

Emmy

Oh så fina naglar :D

Emmy

sv;
Hahahah eller hur, ojoj vilka problem jag har ;)

Lollee

Åh så fina!

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, eller hur! Grymt duktig :D dock missade jag igårkväll så jag vet inte alls hur det gick för henne men hon brukar ju vara grym ;)

Metallicnaglarna blev helt klart en favorit hos mig, såå snyggt! :)

My Fredblad

Så snyggt! Vilken är din favorit då?

Julia Müller-Sandvik

åååh,så förfärligt snyggt :D

amanda

super fina naglar! :D

Josephine - Living in London

Så mycket fin inspo!!

Ronja

Gosh vad fina naglar! Förr lagade jag mina naglar jätte ofta, men jag orkar aldrig nå mera :/

jonna

tack :)
sjukt snyggt! allihopa.

Följ vår resa från tankar till färdigt hus

snygga :D

Amanda Ölund

Så fina inspirationsbilder!

kelly

Åh så fina naglar:)

Linn

så fina naglar!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: