Fruktvatten på ett roligare sätt ~

 
Hittade den här burken på Åhlens i början på december. Bestämde mig genast för att köpa en till min mamma som har svårt för att dricka vanligt kranvatten, men jag ville ju så gärna ha en själv också. Men jag ville ju inte att mamma skulle se den, så när jag kom hem slog jag in både hennes och min. Så jag har inte kunnat använda den före julafton, och efter jul har det inte funnits någon tid. Men så igår, så stoppade jag i gurka och jordgubbar i den. Jag gillar inte gurksmaken på vatten jättemycket, men det funkade när man blandade ner jordgubbar i vattnet också.

Brukar ni blanda ner frukt i erat vatten? Vad brukar ni använda isåfall?
Ge mig gärna lite tips på vad jag kan stoppa ner nästa gång jag använder den! :)



Henrietta Nylund

Vilken rolig idé! :)

♀ THE REVOLT ♀

haha va synd att du inte kunnat använda den före julafton xD fast var smart att slå in även din så att hon inte bara "åh en sån där vill jag också ha, ska köpa en nu" xD

Madde

Himla bra flaska ju! En sån vill jag ha!

Tea

SV: Hihi ja men eller hur asså!! :D
Ha en fortsatt fin lördag, kraaam! <3

G I N A ~

har aldrig prövat men det borde jag testa! :D med typ.. citron eller apelsin :o

Linn

åh va gott de såg ut!:D

miningalinn

Rolig idé:)

Erika

Vad smart :) Citronvatten är gott!

jonna

den har jag med :) så bra! Brukar ha i lime, citron, blåbär, hallon, ja typ allt :) haha.

Boel

Åh vad smart :)

Sv: Ja, men precis!

millie ❀

åh älskar fruktvatten! MÅSTE köpa en sån! brukar ta det som finns hemma: blåbär/apelsin/lime/hallon men oftast har jag gurka och citron! : )

☆Z I N J A☆

SMART!

Sofia

Tack så mycket :D

Sara Ekman

vad kul! :) Jag brukar bara ha citron och lime i mitt vatten :)

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥ ✞

sv; tack!! <3<3
Grapefrukt och citron <3

Ida Lindborg ♡

åh vilken bra idé!

Sv: Tack så jättemycket! :D

sofft.blogg.se

Vad kostade den?
Lime eller citron brukar vara gott :)

Jenny Karlsson

sv: Visst är de :)

Åh sån vill jag med ha :)

CAICAIS.BLOGG.SE ~

sv; åh vad roligt att du tycker det :D
citron är gott att ha i! :))

Madeliene

Gott det lät! :)

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥ ✞

sv; ja det hoppas jag verkligen med!! <3<3

Madeliene

SV: Du är fin och det var riktigt gott! Testa vettja :)

Ida - foto & häst

åhh så smart och gott!! :D
sv; tack snälla du ♥

i vätan på lilla J ❤️

Coolt! Riktigt läcker bild också! :)

man kanske kan ha i vattenmelon? :)

Elina


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: