Träningsdejt ~

 
Jag ska alldeles strax bege mig in mot stan, för att hämta upp min moster.
Vi ska förbi ungdomdsmottagningen superdupersnabbt (hoppas jag) och sen ska vi vidare mot gymmet för att träna. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte har varit på gymmet sen oktober, så det är ganska dags nu.
Men jag har inte haft någon som helst motivation sen långt innan sommaren, och då blir det svårt att liksom ta steget för att åka till gymmet. Men nu, nu är den tillbaka så nu kör vi!
Jag har även bokat in några pass (läs: 5 st) till nästa vecka som jag ska gå på, så vi får köra en liten mjukstart nu i helgen :)

Jaja, nu ska jag kila iväg iallafall.
Vad ska ni göra idag?



Madeliene

Jag ska till skolan idag sen blir det nog lugnt! :)

Alice

Jag jobbar på posten! :)

Ninni - Vimsiga mamman

Sv. tack så mycket :)) åh ja borde oxå träna :/

MADDISENJ.SE

Ja väldigt spännande :D Lycka till på gymmet!

Karin Lygnersjö

Bra av dig att sätta igång igen! JAg ska själv se över min ekonomi och försöka se till att skaffa gymkort igen :)
Se till att inte gå ut för hårt nu i början bara :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Härligt att komma igång med träningen efter ett uppehåll! :)

Malin Lindgren

Åh vart är denna burk eller vad man ska kalla det för från? :)

Alice

Lycka till ned träningen!

Pauline

härligt, hoppas det går bra med gymmet! :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad skönt att motivationen kommit tillbaka:) Jag har inte kunnat träna ordentligt på sen november ungefär på grund av njurstensanfallen som kommit hela tiden, men nu är jag smått på gång att börja köra hårt igen:)
Nu blir det dock en lugn helg för jag får pappa på besök haha.

Sarah

Kul o gå på pass :)
De e ju passen som e roliga på gymmet :)

Line

Haha åh, önskar att jag också kunde vara nyttig någongång...

Jen

Lycka till med träningen å hoppas att du hittar motivationen igen :)

Emma

Vart är burken ifrån? :)

Linnéa Thell Jansson

Vad fint sugrör


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: