10 sommarinspirerade frågor ~

My dream Flamingo

1. Vad är det bästa med sommaren?

Solen och värmen är det bästa med sommaren!

2.  Blir du brun eller blir du snarare bränd?
Jag blir oftare brun än bränd.. Blir jag bränd så blir jag brun på det brända stället efter några dagar.

3. Vilken färg bär du helst på naglarna under sommaren?
Helst så mycket färg som möjligt! Allra helst lila, rosa eller blåa.

The Parakeets Lounge The Parakeets Lounge

4. Vad dricker du helst?
Om det är riktigt varmt, vatten. Annars är (äpple)juice väldigt gott när det är varmt ute.

5. Vilket plagg är ditt absoluta favoritplagg under sommaren?
Shorts!! Jag har av någon anledning hellre bruna ben än bruna armar, om jag måste välja.

6. Vilken app använder du flitigast under sommaren?
Instagram, inspiration deluxe! Vill ni kika in min instagram så hittar ni mig under namnet bimbolie.

7.  Vilken film får dig att tänka på sommaren?
Grease är den film som dyker upp i huvudet först, en typisk sommarfilm.

Comfortably Numb | via Tumblr Grease💗

8. Vilken skönhetsprodukt är enligt dig den bästa att använda under sommaren?
Den produkt jag använder mest och tycker är bäst är helt klart solkrämen. Har nog börjat uppskatta solkräm mer än vad jag gjorde i min ungdom (hej gammal?).

9. Vilken aktivitet föredrar du under sommaren?
Om jag ville att folk skulle tro att jag var superhurtig så skulle jag ju egentligen skriva löpning här, men jag skriver aktiviteten ligga och lata sig i solen. För hallå, det kan man inte göra när det är vinter :)

10. Vilken läpprodukt använder du flitigast under sommaren?
Lypsyl, mina läppar blir helt skrumpna och trillar av om jag inte använder mina lypsyl. Fast jag har egentligen samma problem oavsett vilken tid på året det är.



Celine

Åh men Grease <3

Netti

Vilken bra lista och den måste jag sno om det är okej? :-D

Emelie

Kul inlägg att läsa :D

Erik Loréntz

Hur är vädret på andra sidan jorden idag? :D

Erica

Kul lista! :)

sara

Kul att läsa! :)

N

Härligt inlägg :D

sandra

kul att läsa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: