Torsdag 2/7-15 ~

Untitled bucket list for girls | via Tumblr

Hej! Senaste dagarna har bestått till största del av att bara vara hemma, då min minsta har gått och dragit på sig en rejäl förkylning. Dock spenderade vi några timmar på zoo:t i tisdags, och några timmar i parken igår. Idag jobbar jag mellan 13-17, så det är ju inte en allt för jobbig arbetsdag och imorgon jobbar jag mellan 7:15-13 så jag ska absolut inte klaga över resterande del av veckan. Kanske jobbar några timmar på lördag, helt beroende på hur mina planer ser ut.
Är ju, som ni kanske vet, 4th of July på lördag. Så jag får helt enkelt återkomma med mina planer.



Natahlie

Tjuvstartade helgens blogg en dag i förväg, vill du bli helgens blogg v27? DELTA!!!! :)

Petra

sv det ska bli riktigt härligt med ett eget badkar

Netti

Åh vilken perfekt arbetstid du har imorgon och då har du halva dagen kvar när du har slutat :-D

Anna

Ja, det där med Lush är ju så lockande! :)

Emma Engström

Så tråkigt att din minsta fått förkylning! Så roligt att ha varit på zoo :)

Emelie

Låter som härliga arbetstider :D Hoppas att du kryar på dig!

Emelie Andersson

sv: tack så mycket fina du :) vad glad jag blir.

Josefine

Mysigt med zoo!

linah

ha en bra helg:D

Sara Ekman

Åh, det är så kul att fira 4th of July i USA :D

Erika

Inga duma tider du har :)

Christina

Åh vilka härliga arbetstider :)
Hoppas du får det jättekul på lördag :)

Sarah

Va tråkigt att den minsta blivit sjuk :/

Vanessa andersson

åhh så goda saker :D

Caroline

Härliga dagar låter det som! Krya på dig! :)

Sv, Tack snälla! ^^

Mamsen

Hoppas hon snart piggnar till.
Kul att få uppleva 4 juli. Blir spännande att se vad du gjorde 😄





Mamsen

Hoppas hon snart piggnar till.
Kul att få uppleva 4 juli. Blir spännande att se vad du gjorde 😄





Ida Lindborg ♡

åh hoppas det blir bättre snart!

Sv. Tack så mycket :)

Josefine ♔

Usch vad jobbigt med förkylning :/ Hoppas minstingen kryar på sig snart :)

Brownsugar

Hoppas att minstingen blir frisk snart =)

Jasmine

sv:
verkligen! =)

Amanda

Usch vad tråkigt med förkylning, hoppas din minsta mår bättre nu!

louise

åh va roligt med zoo :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: