1:a Juni - Denver Zoo ~

 
Kickade igång veckan & månaden med att ta med mig mitt minsta värdbarn, medan hennes bröder är i skolan, till zoo:t. Vi var där lagom tills det öppnade vid 9 och åkte därifrån vid 11. Dock har det varit sjuktvarmt idag, närmare 28 grader. Efter M's nap så åkte vi och hämtade pojkarna från skolan och sedan dess har vi inte gjort så mycket mer. H gick till parken med några kompisar, medans M & jag målade och grejade.

Så det har varit en lugn och skön start på veckan, hoppas nu bara att resten av veckan blir sån här med :)



Johanna Davidsson

Fina bilder!

Carolina Thoor

Åh vad roligt med zoo :D love it!

Sv; Tack ska du ha :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt :)

Sara Ekman

Kul :)

Malin

Sv: Tack, ja de kommer bli så kul på festivalen! :)

Vad kul och fina bilder! :)

Ida Lindborg ♡

vad roligt! :D

Sv: tack så mycket ::)

Life of Johanna

Vad kul med zoo, fina bilder!

Släpp taget. följ flödet

Fina bilder! Vad roligt det såg ut att vara:D

Mamma

Vilka fina bilder 😄 vilka roliga djur ni har, vill oxå gå på zoo 😉





linah

men ååh så kul:D!! elefanter, coolt

sofft.blogg.se

Vilka härliga foton :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul med zoo, eller jag är lite klyven till sådant där. Helst vill man ju att djuren ska få vara i det fria, men samtidigt vill jag ju komma dem på nära håll så som man gör på en djurpark. Förhoppningsvis gör väl många djurparker att arter kan bevaras.

Johan

Trevlig att besöka zoo. Själv ska jag till Köpenhamns zoo när jag har semester.

Sanna Widman

Vad roligt! :D Har du något favoritdjur? :) Giraff är mitt :D

SVAR:
Tack :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Vad kul! Skulle också vilja gå på zoo. Fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: