Gårdagen ~


Gårdagen (söndag) spenderades med Rachel (Au pair från England) & Marianela (Au pair från Costa Rica, även min rumskompis från orientationen). Vi spenderade några timmar på Cherry Creek Mall där vi även åt lunch på Johnny Rocket som hade väldigt goda burgare. Vi åkte sen vidare till Stapleton och gick på bio, vi gjorde en vild chansning och köpte biljetter till Tomorrowland trots att ingen av oss visste vad filmen handlade om (klicka här för att läsa mer om filmen). Dock var det ingen av oss som tyckte att filmen var särskilt bra, så det är ingen film jag rekommenderar.

Kom hem runt 18 men tog bilen till target då jag inte ville vara hemma riktigt än. Från target fick jag med mig en ny plånbok, chapsticks, ögonbrynsknivar och lite sånt där smått och gott. Target har typ allt, så dit tänker jag åka fler gånger för att handla.. ;D



jonna

Låter ju trevligt :)
och maten ser sjukt god ut :)

Skogsraah ☾

Låter som att det blev en riktigt bra dag :)

Netti

Låter som en trevlig dag men vad synd att filmen inte var bra men hamburgaren ser riktigt god ut :-D

Cajsa Lindahl

ja, verkligen! :D
hoppas du fått en bra start på veckan. :)

Celine

Åh men gud så mysiga de första tre bilderna var! Dit vill jag också och äta!

Emelie Andersson

Sv: tack, vad roligt att du tycker det :) <3

Ida

Det ser väldigt amerikanskt ut! :D

Johanna

Burgaren ser riktigt god ut.

Josäfin Andersson

åh den hamburgaren såg inte fel ut! Shiit vad gott

Ida | The sky under the sea

Najs dag! Tråkigt att du inte gillade filmen, jag tycker den verkar rätt bra så jag skulle vilja se den ^^

linah

åhh skulle också vilja vara aupair!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: