Jurassic World ~

http://blogs-images.forbes.com/scottmendelson/files/2015/06/Jurassic-World-The-Game.jpg

Jag har inte sett de gamla filmerna, så jag har ingenting att jämföra med. Gick därför in i biosalongen utan några förväntningar alls, då jag inte ens var säker på om jag faktiskt ville se filmen. Men jag kände att om jag inte ser den på bio, så kommer jag nog aldrig se filmen heller så denna film ingår i en filmgenre jag vanligtvis inte brukar se..

Men, jag blev positivt överraskad då filmen faktiskt var bra.
Så om ni tvekar, gå och se filmen!
Om ni inte tvekar, gå och se den ändå!



Carolina Thoor

Vill jätte gärna se på den filmen! :D

Sv; det var så lite så :D

Emilia Sjödin

jag vill se den! :)

Malin

Sv: Ja, visst är det fint! :)

Vad kul att filmen var bra! :) Har sett de tidigare så blir väl att se den nya filmen med.

Emelie Andersson

sv: ja det blir nog en bra sommar skulle jag tro, bara värmen kan komma också men den ska nog komma nästa vecka så håller tummarna för det :)

S A N N A

Åh vill se! Men vill nog se den äldre filmen först:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: