Ledig eftermiddag ~


Hej! Nu är klockan strax 14 här, slutade jobba för en timme sen. Vi spenderade som sagt förmiddagen på zoo:t, vilket är lika roligt som alltid. Zoo:t ligger ungefär en halvtimmes bilfärd (beroende på trafiken) härifrån och barnen uppskattar verkligen att gå runt och kolla på djuren (och äta glass).

Jag ska alldeles strax prata med mamma en snabbis innan det är sängdags för henne. När vi pratat klart så ska jag ha ett litet hemmaspa med ansiktsmask och "nagelmålning". Får se vad som händer ikväll, tanken var att jag skulle träffa Malvina, men hon mår inte helt hundra så jag väntar på svar från henne.
 
Vad har ni gjort idag?



louise

fin bild ! :)

Vanessa andersson

jag har inte gjort så mycket mer än att jobbat på min blogg :)

Madelene

Så kul med zoo ! :D

sv: Kul att du gillade tipsen ! :)

amanda

Åh cool bild :D

Skogsraah

Men så söt!

sara

Såå sööt! :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter härligt! :)

Emma

Vill också till ett zoo någon gång! :D

Kohlers - Profilbloggare på Improveme

Mysigt med hemmaspa!

my

Vad roligt :D

Lydia Elstig

fin bild!

Malin

Vad härligt! :)

Life of Johanna

Låter som du haft det bra! :)

Ja det skall bli kul med bloggträff

Rebecka

Vad kul det låter! :)

jonna

åh, det är ju så mysigt att gå runt på zoo och titta på alla fina djur :) så härligt!

Celine

Så mysigt!

Liene Svärd

Vilken cool fågel!

enklaknep - inspiration för briljant bloggare

Kul att gå på zoo och ha en kort dag :) Hoppas att hemmaspat var lika mysigt som det lät.

Ha en fanatisk dag/kväll

Josefine

Roligt med Zoo!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: