Söndag 7/6 ~


Söndagen spenderades på IKEA (bilden är tagen från restaurangen) med Malvina. Fick med mig lite smått hem som behövdes för att få ordning här. Dock skulle jag behöva någon låda som jag kan ha papper och sånt i, samt ett pennställ. Men jag ska tillbaka till IKEA på fredag igen, så jag får springa igen IKEA snabbt och köpa det då.

När vi var klara på IKEA så åkte vi hem till Malvina, där vi bakade chokladbollar och kolakakor. Vi hade dock lite problem med att hitta en bra sirap, då de flesta siraper är gjorda för att ha på pannkakor. Till slut hittade vi en som verkade bra, vilket jag tror att den var också då kakorna blev lyckade. Åt sedan middag hos Malvina och spelade spel med hennes värdfamilj innan det var dags för mig att åka hem.

Så allt som allt, så har det varit en riktigt bra helg!



Ida

Åh vad mysigt med Ikea :) Antar att det känns lite som att komma hem för en kort stund.

SV: Det var väldigt mycket folk på ambassaden när jag var där, så kan kanske vara därför jag var tvungen att vänta mellan fingeravtrycken och intervjun. Nu är det bara 52 dagar tills jag åker :)

Sara Ekman

kul :)

Carolina Thoor

Låter som en bra söndag. Är du alltid ledig under helgerna eller? :)

Sv; tack ska du ha! :)

Emelie Andersson

Sv: tack så mycket fina du :)

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥

Vad underbart att vara au pair!! Var det svårt att bli det? :)

//Nea och Clooney
http://neapocalypse.se

Boel

Vad mysigt :D

Pauline

vad kul med IKEA där :)

Mamma

Vilken mysig dag 😄






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: