Clustermeeting ~

Bilderna från bergen är tagna med mobilen, så det är därför kvalitén är lite si sådär. Men som ni kan se på sista bilden så snöade det som bara den igår när vi skulle åka hem från bröllopet!

Hej! Här är klockan nu 14:30 och jag sitter i min säng och väntar på att klockan ska gå. Vid 17 ska jag sätta mig i bilen och åka till mitt första clustermeeting. Vi ska träffas på en italiensk restaurang ungefär 30 minuter härifrån, men jag har tänkt att åka en hel timme innan då jag dels ska åka helt själv och aldrig har kört bil utan någon annan i, plus att jag vill vara säker på att jag hittar. Jag & min värdpappa har dock varit ute och åkt på motorvägen idag, för att jag ska känna mig lite säker iallafall så jag hittar till den första motorvägen men sen ska jag svänga av och sådär. Men det löser sig alltid, har en gps på telefonen som jag har tänkt att använda mig av så jag ska nog hitta.

Tidigare idag så var min LCC (Local Community Counselor) här, då hon måste besöka varje ny au pair inom två veckor. Så vi pratade lite om hur allt kändes och så gick vi igenom körning, semester, skolalternativ osv.

Nu ska jag städa lite på rummet, innan det är dags att göra sig iordning och åka. :)



Josefine

Ser fint ut!

Ida

Åh vad spännande med Clustermöte :) Var det roligt? Känns det som om din LCC är bra?

matilda w

ser spännande ut :)

amanda

Så fina bilder!

Emma

Fina bilder! Vad är clustermeeting? Har inte hört om de förut! :)

Släpp taget. följ flödet

Det låter ju jättespännande! Lite läskigt med körningen kanske haha :) Men undrar vad clustermeeting är :)?

CAICAIS.BLOGG.SE~

fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: