Hos värdfamiljen ~

 
Hej! Jag sitter just nu i sängen hos min värdfamilj. Jag kom fram sent igår kväll så när jag kom hit så pratade jag med mina värdföräldrar en stund innan jag gick och la mig. Imorse vaknade jag klockan 06:00 och kunde inte somna om så det har varit full rulle hela dagen idag. Jag har bland annat fått se vart pojkarna går i skolan och fått hälsa på deras lärare, handlat på target (stor "mataffär" som har mycket annat också) och firat min värdmammas och hundens födelsedagar. och självklart umgåtts med barnen för att lära känna dem. Barnen är verkligen jättegulliga och duktiga så jag hoppas att det fortsätter så. :)

Jag har tänkt att ta bilder på rummet jag bor i för att visa er, men jag har inte riktigt packat upp än så så fort jag har städat iordning på mina saker så ska jag visa bilder på hur rummet ser ut :)

Nu ska jag dock sova då jag är jättetrött!
Godnatt/Godmorgon :)



Ida Lindborg ♡

Vad roligt och spännande :)

Sv: Tack så mycket :)

Emelie Andersson

Så fina bilder :)

Cajsa Lindahl

God förmiddag! Önskar dig en fin lördag! :D

corneliaeriksson.blogg.se

Åh, det låter så spännande! :) Ska bli så roligt att följa din resa och tid i USA. Hoppas du kommer trivas bra med familjen :)

Skogsraah ☾

Vad spännande alltså! :)

MALIN

Så spännande! Hoppas verkligen att du kommer trivas jättebra :)

Emma

Låter som att det var en väldigt bra start du fått! :)

Erika

Så roligt :)

Carolina Thoor

Vad roligt då att det verkar gå bra för dig och att du verkar trivas :D

Sv; Tack ska du ha :D
Kram ♥

Mizca

Vad härligt att du är framme och fått träffa familjen :)

Svar: Ja, det var riktigt gott.

Vanessa andersson

åhh så spännande och åhhh så vackra bilder haha ;)

Anonym

Sv: känns jättebra alla e super trevliga och jag tror att jag kommer att trivas superbra :D hur är din host family? :)

Louise

Låter som du har det bra! :) kul att flytta till ett annat land ett tag :)

Ida

Vad roligt att det känns bra! Spännande!

amanda

Så fina bilder! Vill också :D

Sara Ekman

Kul, hoppas du kommer trivas :D

my

Vad roligt :)

Linnea Kinis

oj tidigt uppe! :D

Malin

Sv: Ja, precis. :)

Vad kul och spännande! :)

Ella Isbjörn

Åh vad roligt! Ser fram emot bilder på hur du bor :D

Ellen Gräntz

Skönt att allt känns bra såhär långt! Ska bli kul att se ditt rum :)

Michelle

Sååå härliga bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: