På bussen till Denver ~


Hej! Sitter just nu på bussen till Denver. Jag ska fixa mitt Social Security number så att jag kan ta mitt körkort då mitt internationella bara är giltigt i 3 månader här i Colorado. När jag väntade på bussen kom en hel klass med skolbarn som också skulle med bussen, däribland två av mina som ska på utflykt till museét. 

Ikväll ska även hela familjen åka upp till bergen då vi ska på bröllop. Au pairen innan mig ska nämligen gifta sig så jag blev medbjuden. Så det är väl ungefär så dagen ser ut :) 



MALIN

Vad spännande! Jag vill också besöka USA igen!

linah

men wooow va kul:D!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh vad kul! :D

Louise

härligt :D

Malin

Sv: Ja, det ska bli så nice! :)

Vad kul! :)

Emma

Vad kul att gå på bröllop! :D

linnea

låter kul! speciellt att gå på bröllop :D

Ella Isbjörn

Åh vad roligt att gå på bröllop! Och vad roligt att det verkar gå så bra med familjen! :)

Ella Isbjörn

Åh vad roligt att gå på bröllop! Och vad roligt att det verkar gå så bra med familjen! :)

Erika

Så kul med bröllop :)

Josefine ♔

Men oj vad roligt med bröllop!! :D

LIENE

Kul med bröllop :D

Boel

Åh vad spännande med bröllop :D

Emelie Andersson

Sv: tack så mycket :)

Emma

Man måste ha varit i USA i minst 3 veckor för att det tar ett tag för dem att få all information om dig på kontoret eller nåt för att fixa social security number men hoppas det går vägen för dig i alla fall! :)

Svar: Går inte att svara på din blogg så svarar här istället. Det var inga problem alls att fixa ett nummer redan nu. Enda problemet var att apia hade listat mina mellannamn som förnamn så de var bara tvungna att få det verifierat innan de kunde ge mig ett nummer.
Kimmey :)

Ellen Gräntz

Vad roligt att få gå på bröllop!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: