Should I pack it? ~

 
Dagen har spenderats delvis i soffan framför Reign med mamma, för att kolla ikapp de fyra(?!) avsnitt vi missat och delvis i mitt rum där jag slängde ut alla kläder (igen) på min säng. Bestämde mig för att jag måste ta tag i packningen nu med tanke på att det bara är en vecka kvar nu innan jag åker. Så nu har jag iallafall bestämt vilka kläder jag ska ha med mig och packat ner dom i min resväska.. Nu till nästa stora problem.. Jag har inte lagt i riktigt alla kläder än, men resväskan är riktigt full.. Alltså får jag inte plats med något mer än kläder, vilket betyder att jag inte får plats med smink, skor, smycken osv. Så nu måste jag alltså tänka om och ta ut lite kläder. Så det är väl tur att jag började idag, för känner jag mig rätt så lär det ta några dagar innan jag tar tag i resväskan igen... Men nog pratat om resväskor och packning..

Gårdagen blev hur lyckad som helst och jag har så sjukt fina vänner. Vi åt god tacos, spelade med vilda gester och bara pratade. När dem skulle gå så fick jag en påse med tre tidningar i, som jag ska läsa på flyget. Hur snällt är inte det? Så även om jag är riktigt sugen på att börja läsa, så får jag hålla mig. Annars har jag ju inget att läsa på flyget. haha

Vad har ni gjort idag?



NICOLE

Så härligt att få börja packa och fixa nu :D Det kommer nog gå superbra, men det gäller att tänka smart :)

NICOLE

SV den är så himla bra, så kan bara säga att det är samma här :d
ja jo så är det ju, men du kommer väl säkerligen handla där borta med :) Så kanske behövs bara det mest nödvändiga nu :)

corneliaeriksson.blogg.se

Hah vilken underbar bild! Det där borde man använda sig av. Spännande att packa till en sådan resa du ska göra :)

Anna

Kan tänka mig att det är svårt att packa inför något sådant här :)

Julia Wisniewska

Åh vilken härligt bild haha!

MALIN

Haha vilken underbar bild! Den ska jag använda mig av när jag ska till Kreta ;)

Carolina Thoor

Aldrig hört talas om den serien förut, men antar att den är bra :D

Sv; Ja, det har varit två bra dagar i fredags och lördags, trotts jobb! :)
Kram

Sara Ekman

Det är så svårt att packa!!

Ida

Det måste vara rätt klurigt att packa inför ett helt år. Den där bilden kan nog hjälpa mig en hel del också, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: