Nu är hösten här ~


Hej! Nu var det ett bra tag sen som jag uppdaterade här. Hösten har kommit hit, och det bara reeeegnar hela tiden. Löven har blivit färgglada och vissa av träden har inte ens några löv kvar. Riktigt fint är det här just nu.

Annars har jag varit en sväng i L.A, varit på roadtrip till Grand Canyon och suttit i fyra stater samtidigt.
Så livet flyter på här borta och jag har knappt någon tid till att sitta vid datorn, men jag ska försöka bättra mig!

Just nu sitter jag iallafall och pratar med min moster medan min 3 åring ligger och sover och pojkarna är i skolan. Jag ska snart avsluta samtalet och gå och väcka henne, och så får vi se vad vi hittar på nu under eftermiddagen. Jag har ungefär 3,5 timme kvar att jobba så något ska vi nog kunna hitta på, trots att regnet öser ner utanför.
 



Mamsen

Alltid lika kul att kika in här och få höra och se allt kul du gör 😄❤️





Ella Isbjörn

Låter som att du har det väldigt fint :) Och så coolt med Grand Canyon! Verkligen en dröm för mig att åka dit!

Christina

Lät som att du haft det mysigt :) Hoppas det går bra med dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: