Så nära ~

 
Hej! Sitter just nu i soffan och kikar lite på TV:n. Jobbar min sista natt inatt, på äldreboendet i stan, och sen jobbar jag även mitt sista pass på Skara Sommarland. Dock är det bara ett 4h pass, där jag börjar senare så jag hinner hem och sova en liten sväng innan. Planerna efter jobbet är iallafall att åka och handla det sista, typ godis - krav från pojkvännen, packa och krama om mormor.
 
Det känns helt sjukt att jag bara har två dagar kvar i Sverige, helt klart blandade känslor. Samtidigt som det ska bli sjukt kul att flytta, så vill jag bara stanna hemma för alltid. Det är konstigt det där med hur känslor fungerar. Jag har gått runt, taggat och varit superexalterad över att flytta och nu när det är så nära så vet jag inte om jag vill längre. Jag vet att det kommer att bli superbra när jag väl kommer fram, men det är just det där steget..



Nettan

Härlig blogg :D
Kika gärna tillbaka :) Ha en bra dag

FrökenTV, bloggen om tv och film

vilken fin vild

FrökenTV, bloggen om tv och film

vilken fin bild

Emelie Andersson

Vilken underbart fin bild :)

Josefine

Oj vad spännande! Förstår precis den där känslan när det väl börjar dra ihop sig inför en stor förändring. Men kommer nog bli helt toppen när du väl kommer på plats :D

my

Det blir bra när du väl har åkt iväg tror jag :D

Ida Lindborg ♡

åh resfeber!! men spännande :D

Carolina Thoor

Trevligt att det börjar närma sig den stora flytten? Vart flyttar du? :)

Sv; jo, det gör jag med som du kanske förstår hehe! :)

Tilda Barkselius

Blir väl lätt så att ju närmare avfärd en kommer desto mer tänker en på det. Överanalyserar och hittar fel, men sen så fort en kommit iväg känns allt bra igen :)

N

Superfin bild!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: