Nytt år - ny månad - nya möjligheter ~

 
Hej på er!
Jag har varit askass på att uppdatera den här bloggen, men jag ska försöka slänga upp massa inlägg på vad jag hittat på under tiden som bloggen stått stilla och förhoppningsvis göra bloggen lite mer levande igen. Jag får ofta höra att jag borde uppdatera bloggen, så det är väl dags. Saknar faktiskt att blogga lite också, så jag ska verkligen försöka. haha

Just nu sitter jag i soffan i vårat vardagsrum, medans M sover middag.
Det snöar lite smått ute och det har det gjort sen igår. Vi väntar väl egentligen bara på den stora snöstormen som ska komma ikväll, och som förmodligen kommer att ge barnen en snowday imorgon = ingen skola. Vilken betyder att jag kommer ha alla tre barnen istället för bara ett barn. Men det för lösa sig imorgon.. haha
 
Annars har jag snart varit här i 8,5 månad och tiden bara springer förbi.
Jag menar, kom igen.. Vart tog tiden vägen?!




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: