Fredag 10/6-2016 ~

Garden of the gods, Colorado Springs ^

Godmorgon är kanske helt fel ord att använda då klockan snart är 12, men jag tänker använda det ändå.
Jag vaknade runt 9:30 idag av att min pojkvän ringde och ville prata en snabbis innan det var dags för honom att hoppa i säng. När vi pratat klart låg jag kvar i sängen en bra stund innan jag hoppade upp och fixade lite frukost.
Jag har bara tänkt att ta det lugnt idag, då jag jobbar ikväll. Jag skulle egentligen inte jobbat alls idag, men jobbet ringde och frågade om jag kunde hoppa in och jobba då det är sista natten mé gänget för alla nior runtomkring. Så jag jobbar 17-23, men jag klagar inte då det trots allt är lite extra pengar.

Min förkyldning håller på att släppa så jag ska se om jag kan klämma in en promenad om en stund när maten har smält lite, det ser ut att blåsa ute och det gör mig grymt opepp men men.. Ibland får man bita i det sura äpplet ändå.

Vad gör ni idag?



Netti Starby

Vad skönt att förkylningen börjar släppa och lite extra pengar är ju aldrig fel :-D Kram

Paulina, Skönhetsbloggare

Det är alltid gött med lite extra pengar :D

Tilda Barkselius

Skönt att förkylningen börjar släppa!

Cassandra Haraldsson

Aldrig fel med lite extra pengar :D

Ida

Fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: