Mammatid ~

 Mississippifloden, New Orleans 31/12-15 ^

Hej! Ligger för tillfället i min säng, efter en lång dag i Skövde med mamma. Vi kikade mest runt i butiker, fick lite shopping gjord (läs: ett asfint linne). Det var riktigt mysigt att bara vara jag och mamma, plus alla andra hundratals människor ute, då vi fick lite tid att bara umgås och prata på tu man hand.

Nu väntar jag på ett besked från mamma, blir det film med familjen eller blir det serietittande för egen del?
Oavsett vad kvällen kommer erbjuda tänker jag inte klaga.

Vad har ni gjort idag?



Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en mamma-dag! :)

Erika

Lät som en skön kväll oavsett :)

Liene Svärd

sv: Ja, det beundrar jag dem för. Att riskera sina liv för andra. Önskar jag också kunde hjälpa till på något sätt.

Låter mysigt. Jag var mest bara hemma igår. Gick till gymmet, och innan det träffade en kompis en snabbis.

Carolina Thoor

Mysigt med en mor och dotter dag! Sådana dagar är välbehövliga :)

Sv; kul att du tyckte om inlägget! :)

Johanna

Fin bild! :D

Emma Grann Fotografi

Härligt :)

Vanessa Andersson

Jag har jobbat haha;)

Emelie Andersson

så mysigt med lite ensamtid :)

Malin

Sv: Tack! :) Ja, Sweden Rock var så grymt kul! :)

Vad mysigt! :)

Ida Lindborg ♡

vad mysigt :)

Ronja

Så härligt! Idag har jag fikat med en vän, tränat och bakat :)

my

Härligt :)

my

Härligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: