Salt river tubing and friday night ~

 
Hej! Jag började skolan förra veckan och har haft fullt upp med att återigen försöka anpassa mig till studentlivet.
Det var ju ändå 3 år sen jag tog studenten så man hinner ju ändå tappa en hel del rutiner kring skolan och skolarbeten på den tiden.

Förra helgen så åkte jag tillsammans med J's familj plus några av hans kompisar (J var tvungen att jobba) för lite salt river tubing. Man sitter i en stor badring, fast mycket tjockare material såklart, och flyter med längs floden i ungefär 4,5h. Under tiden så dricker man vatten, eller öl, och kastar marshmellows på människor man flyter förbi. Jag fick också se min första livs levande vildhäst också, vilket var hur coolt som helst. Den stod vid sidan av floden och chillade på livet.

Nu i helgen så träffade jag N, den svenska tjejen jag skrivit om tidigare, för lite drinkar. Vi åkte in till stan lite spontant för att skaffa lite nytt bläck på kroppen innan vi gick vidare för några fler drinkar innan min pojkvän ringde och sa att han hade bjudit över folk till oss. Igår skulle jag ha pluggat men jag var helt slut, var väl vaken ungefär 5h under hela dagen innan jag somnade igen och sov ytterligare 12h.

Idag är det Labor day, vilket är som våran första maj. Det betyder iallafall ingen skola för mig, men som vanligt så jobbar J. Jag sitter just nu i sängen, tvättmaskinen är i full gång och jag ska alldeles strax börja plugga. Inte det allra roligaste att göra en ledig dag, men om det betyder att jag inte behöver sitta och stressplugga dagen innan något ska in så är jag glad.

Vad gör ni idag?



Amanda Jona [SPONTAN]

Låter som att du har fullt upp! :)

Alice

Låter som du gjort massa kul 😀

Emelie Andersson

Så roligt :)
tycker första bilden var cool!

Julia Svensson

Åh så roligt det låter!!

Misstossequeen

Jätte fina bilder 😊

Svar: Jag har haft en bra dag 😊 hoppas du med har haft det 🌸

Erika

Vad häftigt det i floden lät!

sv. Vi åker till Puerto Rico på Gran Canaria för lite sol och värme :)

Flisan

sv: tack :D

härliga bilder :D

Tilda Barkselius

Låter otroligt roligt :)

NICOLE

Du har hunnit med en hel del roliga saker :D

natalia

Så kul :D

Netti Starby

Vad mycket kul du har gjort :-D Kram

Jessica Högberg

Oj så härligt det låter!

Ida Lindborg ♡

vad roligt! :D

Josefine

Härliga bilder :D

Gabriella

Åh såå roligt!!

Mallan

Det är ändå sjukt vad fort man anpassar sig igen till skolan :) hade själv uppehåll på fem år innan. :)

Linda

Drinkarna såg farligt goda ut!

Hanna

Kul ändå med skola :D

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Låter kul :)

N

Låter roligt :D ser ut som goda drinkar!

Caroline

Åh va härligt det låter! Och kul att ha sett en vildhäst :D

Ebba

Åh vad kul! :D

Josefine

Dom där drinkarna var ju goals :D

my

Roligt att du börjar plugga :)

corneliaeriksson.blogg.se

Alltså åh det där med badringsgrejset låter GRYYYMT!

Denise

Så härliga bilder!

Tilda

Så härliga bilder!! :)

Boel

Låter som spännande dagar :D

Mamsen

Låter jätteroligt :) Spännande att få se en vildhäst oxå.

Idag har vi varit inne i Chania och gått i Old Town och sen var vi ute på piren och fyren och kollade på solnedgången.





FrökenTV, bloggen om tv och film

härligt

Josäfin Andersson

Åh vad mysiga bilder :D Härligt!

мобилизация это

Hi, i think that i saw you visited my blog so i came to return the choose?.I am trying to to find things to improve my website!I guess its ok to make use of some of your concepts!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: