Sunday 11/9-2016 ~

The Grand Canyon, last year ^
 
Hej! Skolveckan har bara sprungit förbi, helgen likaså. Igår var vi iväg och grillade, huset brevid där vi var hade världens party och precis när vi åker så kommer polisen och stänger ner festen. Ur huset strömmar det gymnasieelever, skojar inte när jag säger att det var säkert 100-150 pers i det huset, haha.

Jag spenderade en timme eller två i köpcentret idag, fick handlat lite nya örhängen då jag tappat bort de jag hade plus lite presenter. J har ett helt gäng med kompisar över som kollar på fotboll (amerikansk alltså), men jag är inte ett dugg intresserad.. Kanske har att göra med att jag inte har en aning om vad som händer, eller för att jag inte är sportintresserad överhuvudtaget.

Imorgon är det dags för skola igen, med en lektion 8:45 - 10:30 och en lektion 18-21.. Det mellanrummet är lagom kul, känns inte som att det är någon större idé att åka hem då jag bara kan vara hemma i några timmar innan jag måste åka tillbaka då det tar en timme enkel väg med bussen, men sen samtidigt så känns det ganska träligt att vara kvar i skolan så länge. Så jag får väl se hur jag gör..



Netti Starby

Det låter som från en high school film med festen :-D Kram

Julia Svensson

Åh så fin bild!!

Linda

Haha det där lät verkligen som på film :p

NICOLE

Haha oj, får plats mycket folk i ett hus ;)

NICOLE

Haha oj, får plats mycket folk i ett hus ;)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så segt med en så lång "rast" mellan lektionerna!

Erika

Oj vilken sen lektion. Synd det är så stort mellanrum mellan båda lektionerna!

MADDISENJ.SE

Wow vilken läcker bild

Hanna

Åh så vacker bild 😍

Josefine

Åh! Låter verkligen som ett utdrag ur en film typ, så häftigt och roligt att få vara med om!! :D

natalia

Hoppas du får en jättebra kväll! Kramar <3

Flisan

sv; kul att du gillar det :D

fin bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: