Tisdag 27/3-2018 ~

 
Hej! Klockan är nu strax 11 och jag är klar med skolan för dagen. Rätt skönt med en kort tisdag med tanke på att måndagarna är så långa, haha. Jag ska alldeles strax ställa mig och förbereda lite lunch, tanken är en kycklingsallad med avocado och ägg, innan det är dags att fortsätta packa. Jag har lite skolarbeten som måste göras idag också, men det tar jag tag i lite senare. Annars står träning och förberedelser för imorgon på schemat, då jag har en lång skoldag igen. Vi har även två vänner som kommer över idag för att hjälpa till att börja flytta grejer så att det blir enklare att packa utan alla fulla lådor och möbler överallt. 
 
Jag älskar att det börjar bli varmt ute igen, vårtemperaturen här är som den svenska sommaren fast liiite varmare. Idag är det 22 grader ute, men till helgen ska det bli över 30+ grader. Så himla skönt ju! 
 



Carolina Thoor

Skönt med en kort skoldag och trevligt att få hjälp med flytten :)

Sv; ja, det ska bli härligt att få börja om på nytt :)

Julia Svensson

Ha en fortsatt fin kväll!

MALIN

Hoppas att du får en fin onsdag imorgon! Kram

Celine

22 grader? Wow så avundsjuk jag blir!

MartinaOlsson

sv; ja men visst var det snyggt! :)

emelie andersson

Oj vad varmt :)

MADDISENJ.SE

Hoppas du har en fin onsdag!

NICOLE

Ja vad skönt med kortdag :)

Malin

Härligt med värme! 😊

Ida Lindborg ♡

Kämpa på med skolan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: