skola + sola

mawhaha, min rubrik rimmar ju iallafall :)

hejhej!
Idag blev det först skola.
Eh, en KONSTIG dag.
Jag & hanna satt bl.a en halv meter ifrån varandra (bänkar brevid) och smsa!
kändes det värt? kanske du tänker nu.
men då ska jag tala om för dig att JA det kändes värt!

ehm, 5 läxor på mindre än en vecka?
ah, det är bra jobbat (Y)
(förut hade vi max 3 läxor/vecka & ja, lärarna var lata.)
& Efter plugget blev det sola (&bada?XD) i solarium med Flizen och Hanna. :>
Fick ju höra värsta grejen efteråt. xD
Eftersom hanna inte solade utan bara höll Flizen sällskap så blev det väll rätt hett där inne? XD
Mer ska jag faktiskt inte berätta, för det är elakt! XD
& nej, dom hade inte sex. -.-'

Efter det skulle vi plugga, men det blev inte så mkt plugg nej nej. XD
Hanna satt vid datan och jag&flizen gjorde olika test.
HAHAHA; så det blev mer plugga när man kom hem istället.
Kan ju säga att jag satt i TVÅ timmar med TVÅ olika ämnen!
Jag är ju duktig. :P

NU ska jag fixa klart den jag håller på med.
(fortfarande semesterbilder -.-')
Så hejhej! :)<3




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: