KimmeY & Hanna uppdaterar om idrottsdagen :)

hejhej!
Sitter i bibblan med Hanna just nu & vi slutade för nästan en timme sen efter en hel idrottsdag som var MKT tråkig XD
Eftersom det enda vi gjorde var att spela badminton & Volleyboll, där även MALIN slog mig med ett badmintonrack!
& ja, det gjorde ont! :)
Sen badade även klassen, även om jag & hanna inte gjorde det! XD
Eftersom jag inte badar och hanna skyllde på lingonveckan, så fick vi gå & det regnade så vi blev liksom blöta! :o

Senare idag ska jag dra upp till stan & sola :>
Man måste ju liksom bli liiiiite brunare :>
ne, men eftersom jag fjällar vill jag inte bli vit! :o
haha, låter cp men så är det :>

Imon blire skola igen, men då slutar vi tidigt (13,10) & efter det ska jag upp till stan och träffa Louise.
Bara för att jag antagligen ska börja jobba åt henne :>
Vilket är jävligt nice! :D

På fredag händer typ inget, dra till farsan.
På lördag blir det skövde & matfestivalen med Flizen & Fikon. :>
Det blir nog niiice! :D

Nu ville även Hanna berätta ngt, så läs och njut! :)
HEJ HEJ (AA)
Till skillnad från Kimmey tkt jag att Badmintonen & Vollybollen va roligt.
Vi typ ägde klassen *NOT* XD
Sen fick vi som sakt gå te skolan o te posten & MUNKEN , men posten va stängs så jag fottade byggnaden bara XD
Och har nu bildbevis på att Kimmey går o smsar samtidigt :O ;);)
Kimmey va dock inte medveten om bilden förens nu när jag skrev om det höhöhö (A)
Hejsvej levepastej ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: