BiO

Hejsan :)
Om en liten stund drar jag in till stan för att gå på bio med ÄlsklingsDennis. <3
Vi ser den sista visningen av luftslottet som sprängdes.
Fast innan vi går på den så måste vi hem till min moster för att lämna en bok.
& det är svinkallt ute!

Igår var jag även barnvakt.
Rätt soft och faktiskt roligt :)

har en heldel läxor att göra.
Men dom får vänta tills imorgon.
Eller något sådant.
Jag känner att jag verkligen inte har ngn ork till läxor eller prov!
Skönt att det snart är jullov iallafall.




Denniz ^^ Your Baby <3

De var über mysigt att gå på bio med dig :D <3333

Filmen var bra :P Men de var kyligt ute xD



Jag kan komma och hjälpa dig med läxorna :) hihi



Älskar dig <3





boosse

var filmen bra? eller såg du ens något bakom allt unga? haha nu är jag taskig!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: