helgen + KLAMYDIA.

Godkväll.
I lördags var jag ju i GBG med älskling.
Handlade nästan klart alla julklappar.
Finns ngra som det fortfarande saknas till.
Handlade ju även luktljus till mig själv.
Haha, så nu kommer det lukta gott i mitt rum :)

Idag hare vart plugg, och det var riktigt trevligt.
Vi blåste upp en blå kondom, som fick namnet KLAMYDIA och som även blev mitt lille hjärtebarn.
Jättesöt :)
Den skulle även ha smaken av tuttifrutti, vilket den inte hade :o
& det är dålig stil!

På onsdag blir det bio med Dennis, luftslottet som sprängdes, och det ser jag fram emot.
Nu ska jag gå och sova, för jag är trött :)

Godnatt!



Denniz ^^ Your Baby <3

Jag måste handla julklapp till dig <3

de var kul i GBG :D



Hahahahaha verkar som ni har haft de riktigt kul xD vem är pappa till barnet? :O <3



De kommer bli jätte mysigt med bio <3<3<3<3<3



Godnatt älskling =3 <3






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: