jul imorgon, redan?!

hejsan!
Jag har sprungit iväg från allt packande och städande.
Det känns verkligen inte alls som julafton imorgon.
Visst, kul att det är snö ute.
Men känslan är borta.

Ikväll åker jag till pappsen, för att fira julen hos mina kusiner.
Fick några julklappar av mamma idag & de var jättefina, lösnaglar & jättevarma strumpor & krämer, TACK(L)
Nä, nu måste jag fortsätta.

Ha en GOD JUL allesammans :)



Mamsen

Tack själv gumman min för mina fina julklappar.

Kaffet var jättegott, ljusen tänder jag ikväll :) och mina goa masker ska jag passa på att använda nån dag nu på lovet.

Vi kanske ska ha en spa-dag tillsammans ?! :)





Denniz ^^ Your Baby <3

Visst är de svårt att tro att de är julafton imorn? :O

Jag ser inte fram imot de så mkt xD haha



Va fina saker du fick älskling :)



God jul Älskling <3






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: