morgon! :)

Godmorgon!
Jag har redan vaknat till liv, vilket är ytterst ovanligt då jag är vaken till ett!
Idag ska jag väl bara hem till mamma.
Fast jag är väldigt sugen på att sticka till typ skövde och spana in mellandagsrean.
haha, men det är nog rätt kört.
Får väl ringa henne strax och höra med henne :)
(hmmm. undra varför ingen svarar när jag ringer? ;) kan nog vara så att dem kom hem liiiite sent igår)

Jag ska även leta upp internetsidan med alla låtar + ackord till gitarren så att jag kan spela ännu mer! :)
fast det står helt still i mitt huvud.

Så någon som vet någon bra låt man kan spela?




                                                                         
Bli medlem och tjäna ihop poäng till presentkort :) - http://www.freestreet.se/?r=2584




Denniz ^^ Your Baby <3

Du svarar inte mitt sms ju :O <3



Du har då allt sovit länge du älskling ^^ hehe <3

Jag åker inte in till skövde, edgar dissa mig :( xD



Älskar dig <3






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: