telefoner och barnvakt.

Hejsan!
åh vad jag är trött på allt som har med mobiler att göra.
Jag har gratis sms som jag knappt kan uttnyttja då det är ngt fel på Telia/Telenor.
Eftersom de som har Telia kan få mina sms men jag kan inte få deras, så är det helt störande.
& eftersom jag bara smsar (För det allra mesta) med folk som har telia så går jag ju back på denhär j*vla skiten -.-'
ÅH VAD TRÖTT JAG BLIR!

Om en liten stund ska jag iväg och handla, på antingen munken eller willys.
Sen drar jag bort till mamsen en liten stund innan det är dags att vara barnvakt åt de små busiga ungarna :)
Okej, där överdrev jag lite.
För så busiga är dom inte.
Bara allmänt söta :)

& imorgon drar jag till Skövde med Mamma & Robin för att införskaffa de allra allra sista julklapparna :)
På kvällen runt sex drar jag till Flizen och tillbringar min kväll där med ett gäng andra människor :)<3

                                                                                                                              
http://www.freestreet.se/?r=2584 Tjäna poäng och byt mot presentkort.




Anonym

Asså serisöt jag stör mig så in i helvete på den skiten nu >.< jag vill kunna smsa dig och andra :O de är INTE kul :O de måste fixas snart asså nickar



Hoppas du får kul med att vara barnvakt :) jag ringer dig sen när du smsar :P älskar dig mest sötnos <3333






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: