underbar helg!

Hejsan!
Helgen har varit übermysig.

I lördags fick jag ett SMS från Dennis där han frågar om jag vill följa med till hans mormor dagen därpå (söndag).
Alltså en aningen pinsamt eftersom jag inte träffat hans styvpappa eller bror innan, knappt hans mamma heller.
Men det tänkte väl inte riktigt jag på, utan haha visst blev mitt svar.
Så när jag väl satt där på bussen påväg till Skövde för att möta upp Dennis för att byta buss så börjar fjärilarna komma flygande.
och OJ, ni kan ju gissa om jag blev nervös ;)
haha, ja det blev jag.

Men allt gick ju bra, dock kände jag mig som en hund när hans bror kom innanför dörren till Dennis mormor och skrek: ''JAG MÅSTE SE HENNE''.
Lite småkul faktiskt. XD
 
Kvällen kunde inte avslutas på ett bättre sätt än att jag sov där.
Att få vakna upp morgon efter och veta att det är 1 månad sen vi blev tillsammans var ju en underbar känsla.

Jag älskar dig Dennis <3




boosse

sötisar :)

Dennis :D





Dennis :D

Helgen har varit helt underbar <3

Du gör mig bara lyckligare och lyckligare för var dag som går <3

Vi har vart tsm en månad, en helt underbar och perfekt månad <3

Älskar dig mest av allt Kimmey <3





eddy

hahah denniz mormor är juh ett riktigt vidunder men tur att du överlevde och hans bror ja hahah han e rolig felix altså hehe ska va me denniz i morn:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: