GBG

Tjolahopp.
Igår bar det av till GBG med Valona :>
Hade en fantastisk dag :>
Shoppade INGENTING (som vanligt) medans Valona shoppa ngnstans mellan 1000-2000 kr XD
Känns inte riktigt mänskligt, men men XD
& jag är nog verkligen världens klantigaste människa.
Jag skulle låna Valonas cykel en bit & jag cyklade vääääldigt sakta för att kunna vara i samma hastighet som hon, & rätt som det är märker jag att jag är påväg ner i ett djupt dike!
& Vem vill ner i ett dike liksom?
Inte jag iallafall.
Så jag ska försöka vända cykeln och ramlar av! XD
Så mitt ena ben är uppskrapat och jag har ett stort blåmärke på foten XD
& alla människor som var där stirrade som fan, och där låg jag på marken och gapflabba, (a).

mums :R
Sammanfattning = BRA DAG! <3



valona

hallå?? inte två tusen!! daaaa! tusen kr! men då var ju all mat inräknat o vi åt ju liksom hela tiden!!! gah!! o JA du är klantig!! mohaha






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: