ensam hemma.

Är ensam hemma.
Mor & hennes man är på Bio i skövde, kunde åkt med, men orkade verkligen sitta där & glo på ngn film man inte ens är intresserad av att se.
Så kände att det var bättre att stanna hemma & spara pengarna & gå på ngn bio-film man vill se istället. (:
Kommer en snart som jag vill se, Drag me to Hell, en thriller/skräckfilm (:
Går antagligen med Fikon på den, eftersom vi både gillar skräckfilmer (:
Fast mina nerver är ju inte riktigt som dom ska, kan vara en riktigt liten hare ibland (a)

Imon blire fedt med kul (:
Då följer jag med Flizen hem & är det fint väder cyklar vi hem till henne (:
& då cyklar vi även till Härlunda & har picknik, mysigt värre :*
VI ska även göra en väldigt intressant film!
Flizen har skrivit manus & jag har inte fått se det ännu, scaryy (a)
Jag LÄNGTARRRR :R
Puss på't :* <3

Sitter här & knarkar denna superduper vackra låt också!
http://www.youtube.com/watch?v=o22eIJDtKho
Johnny Cash - hurt <3

Aja, har inget mer att tillägga nu.
Ha en bra kväll.
Puss. <3





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: