födelsedag, öppethus på plugg & idag.

hejsan!
Igår fyllde jag faktiskt år :)
Så därför har jag inte alls vart aktiv denna helg.
Men igår så åkte vi bil halva dan,
& skolan vi tittade på verkade trevligt.
Så vi får väl se om jag söker dit :)
Just nu lutar det väll åt det :)

På kvällen kom Flizen och vi käkade mina nybakade kladdkakemuffins.
Jättegoda!
Lätta å göra också.
Gör kladdkaka, fast istället för att hälla det i en form så hällar man dom i muffinsformar :)

Idag kom släkten hit också.
Det va trevligt :)
Mkt trevligt snack och sånt.

Fick endel saker också,
Bl.a ett gitarrfodral, lite parfymer och småsaker :)
Alltså trevliga saker :)

Om vi går tbx till skolan, (Den jag var på igår).
Så hade dem även tupp(&hön) utställning.
Med massor av olika sorter.
Ni ska få se bilderna sen, typ imon.
För jag trodde verkligen inte att de fanns så många olika sorter! XD




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: