Övernattning =)

hejsan.
Jag uppdaterade inte igår för att FLizen sov här! :)
Myspys var det :)
Vi lagade god mat, som verkligen var god också!

Idag blev jag klar med handduk 1/3 i slöjden.
Det var dock den stora så de små lär ju inte ta lika lång tid :)
Så jag hann bli halvfärdig med båda de två små idag :)
Vilket är nice ^^

Nu sitter jag & pillar på gitarren för att lära mig Hurt - Johnny Cash.
Det är ganske enkelt men jag har inte riktigt orken till att få in allt i huvudet.
Jag blev precis klar med collaget och det är hemskt!
Innan det städade jag i typ tre timmar.
Nu har jag bara spanskan kvar som jag vet att jag nästan kan.

Så nu bjuder jag på matbilden, (maträtten ser inte god ut, men det var god!).







Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: