små planering.

hejsan.
dagen har vart lol x 10000!
Jag kom nu på att jag har matteläxa tills på torsdag, Spanskaläxa tills på fredag, Prov nästa vecka.
Måste sätta mig ner o plugga!
& inte nog med det så är jag inte klar med collaget än!
Jag har inte orken eller tiden!

Plugget var liiiite nice idag.
Vi var omogna nog att skratta åt bajs (ngn hade glömt spola) & så var det två klickar bajs på golvet.
Vi är riktigt riktigt omogna! XD

Letar just nu efter nya låtar att lära mig på gitarr, Yeah jag är sugen på att spela.
Massa!
Men men.

På lördag drar jag till Göteborg och julklapps shoppar :)
Hoppas på att få så många klappar som möjligt köpta.
Så jag slipper det senare.

& imon sover Flizen här, veckan verkar inte bli så pjåkig ändå :)




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: