snabb uppdatering.

hejsan.
Uppdaterar lite snabbt nu bara.
Fortfarande hemma.
Men tror jag pallrar mig iväg imorgon.
Då dagen inte är lika jobbig och jag antaligen ligger efter.
Iallafall med tre prov och ett antal läxor.
Det allra bästa är väll egentligen å försöka göra dem på någon återläsningstid, om nu lärarna går med på det.
Men varför skulle de inte göra de?
Det är ju på min bekostnad ^^,

Aja, just nu regnar det ute men när det har slutat ska jag försöka gå ut på en kort promenad för att få lite frisk luft i mig.
Kan ju behövas faktiskt då jag inte varit ute på tre dagar.
Nu ska jag vila ögonen,
För jag sprang faktiskt upp ur sängen idag vid nio och in till TV:n för att inte missa Djurpolisen i Houston.
Jag älskar verkligen programmet och mitt mål här i livet är väl egentligen att få arbeta med det dem gör. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: